SZANOWNY KLIENCIE, w związku z pojawiającymi się pytaniami, dotyczącymi funkcjonowania przesyłek kwiatowych sieci Euroflorist, pragniemy poinformować, że przyjmujemy i realizujemy zamówienia tak, jak miało to miejsce dotychczas. Jednak, aby zapewnić najwyższe bezpieczeństw zarówno Twoim bliskim, kurierom oraz kwiaciarniom, zachowując przy tym wysoki poziom naszych usług, wprowadziliśmy dodatkowe procedury:

* zapewniamy najwyższe standardy higieny podczas przygotowania bukietów i upominków

* minimalizujemy kontakt z odbiorcą - umożliwiamy pozostawienie kwiatów pod drzwiami

* zaprzestajemy korzystania z pisemnych potwierdzeń doręczenia

* nie doręczamy kwiatów do szpitali

 

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby w obliczu obecnej sytuacji kwiaty wciąż łączyły ludzi, wywoływały uśmiech na twarzach i dawały nadzieję na lepsze jutro. Serdecznie Cię pozdrawiamy i życzymy dużo zdrowia.


Euroflorist nie doręcza kwiatów i upominków w dni świąteczne ustawowo wolne od pracy.
Wskazane w zamówieniu godziny doręczenia nie są gwarantowane i oznaczają tylko orientacyjny czas doręczenia przesyłki.

Poniższa tabela przestawia szczegółowe informacje dotyczące terminów realizacji zarówno kwiatów jak i upominków na terenie całego kraju, a także poza jego granicami.

Tabela przedstawia terminy realziacji

 
Pomoc